završni rad
Razvoj igre unutar Unity okruženja

Darko Gotal (2017)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
Podaci o radu
NaslovRazvoj igre unutar Unity okruženja
AutorDarko Gotal
Voditelj/MentorAndrija Bernik (mentor)
Sažetak rada
U ovom radu pod nazivom Razvoj igre unutar Unity okruženja objasnit će se proces izrade igre žanra obrane tornja, od prototipiranja mehanike igre do završnih implementacija modela. U radu je objašnjen tok rada, razvoj igrivog prototipa, implementacija logike i mehanike, modeliranje tornjeva i animacija korisničkog sučelja. Početak razvoja igre počinje od smišljanja željene mehanike po kojoj će igra funkcionirati. Potrebno je modelirati potrebnu imovinu koja će biti ključna u igri, poput tornjeva. Same animacije potrebne za ovaj rad bit će odrađene unutar Unity programskog okruženja. Teksture i materijali potrebni za ovaj projekt također će biti stvoreni unutar Unity programskog okruženja pomoću Unityjevih ugrađenih materijala. Prototipiranje mehanike i funkcionalnosti te stvaranje programskog koga stvoreno je unutar Microsoft Visual Studia jezikom C#. Glavna ideja završnog rada je stvoriti funkcionalnu igru jednostavne mehanike koja ima potencijal u budućnosti biti nadograđena lakim implementacijama novih nivoa, modela i raznolikosti neprijatelja. Raznolikost neprijatelja najjednostavnije je moguće postići postavljanjem drukčijih boja tekstura samih modela. Razvojem prototipa definiraju se stvari poput umjetne inteligencije neprijatelja koja je zadužena za kretanje neprijatelja od točke A do točke B definiranim putem, stvaranje mehanike kojom igrač dobiva mogućnost uništiti neprijatelja i za to biti nagrađen, mogućnost navigacije po mapi i uvjeti koji se postavljaju kako bi igrač mogao pobijediti trenutni nivo i priječi na sljedeći ili izgubiti i ponoviti trenutni nivo. U završnim fazama razvoja igre implementirat će se imovina dostupna na Unity Asset Store i animirati korisničko sučelje kako igra ne bi bila statična, monotona i dosadna.
Ključne riječiMaya mehanika prototip Unity
Naslov na drugom jeziku (engleski)Game development inside Unity environment
Povjerenstvo za obranuVladimir Stanisavljević (predsjednik povjerenstva)
Dean Valdec (član povjerenstva)
Andrija Bernik (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaTEHNIČKE ZNANOSTI
Grafička tehnologija
Procesi grafičke reprodukcije
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMultimedija, oblikovanje i primjena
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. ing. techn. graph.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2017-03-10
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:037723
PohranioJasna Kosić