diplomski rad
Marketinška komunikacija na društvenim mrežama

Lucija Kanižaj (2017)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za poslovnu ekonomiju
Podaci o radu
NaslovMarketinška komunikacija na društvenim mrežama
AutorLucija Kanižaj
Voditelj/MentorTanja Kesić (mentor)
Sažetak rada
Marketinškom komunikacijom nastoji se prenijeti informaciju od pošiljatelja do primatelja s ciljem postizanja određenih efekata, bolje rečeno, s ciljem da ga se potakne na kupnju. U ovo suvremeno doba, marketinška komunikacija je doživjela značajne promjene. Razvojem interneta razvile su se i društvene mreže. Iako su isprva bile namijenjene za komunikaciju korisnika, kompanije su ubrzo prepoznale marketinški potencijal što je zapravo i dovelo do značajnih promjena marketinške komunikacije i poslovanja s kupcima. Tako je nastala nova grana marketinga, elektronički marketing (e-marketing). E-marketing podrazumijeva marketinške aktivnosti kompanije primjenom informacijske tehnologije. Valja napomenuti da se sve veći broj kompanija osvrće ovom načinu komunikacije te promocije i oglašavanja svojih proizvoda i usluga.
Ključne riječimarketing komunikacija oglašavanje kupci e-marketing društvene mreže
Naslov na drugom jeziku (engleski)Marketing communication on social networks
Povjerenstvo za obranuGoran Kozina (predsjednik povjerenstva)
Anica Hunjet (član povjerenstva)
Tanja Kesić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za poslovnu ekonomiju
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Turizam i Međunarodna trgovina
SmjerTurizam i Međunarodna trgovina
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra poslovne ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2017-03-09
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Marketing communications seeks to convey information from sender to the receiver with the main goal to achieve certain effects, moreover, to encourage purchase. Marketing communication has been undergoing significant transformations in this modern world. With the development of Internet, social networks have evolved. At first, they were intended for communication between users, but companies quickly recognized marketing potential that caused significant changes in marketing communication and business with customers. This rise a new branch of marketing, electronic marketing (e-marketing). E-marketing include company marketing activities by using information technology. It should be noted that the number of companies that use this kind of communication, promotion and advertising for their products and services is growing.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)marketing communication advertising customers e-marketing social networks
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:867852
PohranioJasna Kosić