diplomski rad
Oglašavanje usmjereno prema djeci posredstvom multimedija

Daniela Potočnjak (2017)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za poslovnu ekonomiju
Podaci o radu
NaslovOglašavanje usmjereno prema djeci posredstvom multimedija
AutorDaniela Potočnjak
Voditelj/MentorTanja Kesić (mentor)
Sažetak rada
Rad se bavi tematikom iz područja ekonomije i marketinga povezujući teorijsku osnovu na temelju stručne literature sa praktičkom analizom temeljeno na istraživanju koje je provedeno o oglašavanju usmjereno djeci posredstvom multimedija. Kroz osnovne pojmove i strukturu medija objašnjeni su utjecaji koji oglašavačke poruke imaju na djecu u najranijoj životnoj dobi. U radu se definiraju djeca kao potrošači, zatim oglašavanje koje je njima namijenjeno s ciljem kreiranja oglašavačkih poruka koje utječu na ponašanje djece kao potrošača odnosno na prodaju proizvoda i/ili usluga. S ciljem provjere navedenih teorijskih postavki i radova ostalih autora, za potrebe ovog diplomskog rada provedeno je istraživanje na prigodnom uzorku kako bi se testirali postavljeni ciljevi.
Ključne riječioglašavanje djeca kao potrošači multimediji marketing
Naslov na drugom jeziku (engleski)Advertising directed to children through multimedia
Povjerenstvo za obranuGoran Kozina (predsjednik povjerenstva)
Anica Hunjet (član povjerenstva)
Tanja Kesić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za poslovnu ekonomiju
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Turizam i Međunarodna trgovina
SmjerTurizam i Međunarodna trgovina
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra poslovne ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2017-03-09
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
This paper workdeals with topics in the field of economics and marketing, linking the theoretical basis from professional literature with practical analysis based on research - advertising directed to children through multimedia. Here are explained impacts of advertising messages on children at early ages and further, through basic concepts and structure of the media. This paper defines children as consumers and advertising that is intended for them, so in the end advertising message could be formed and be influential on sale of specific products and/or services. In order to get realistic results of the research I have included as many participants as I could so the sample would be more appropriate.This paper defines children as consumers and advertising that is intended for them so in the end advertising message could be formed and it could have influence on sale of specific products and/or services.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)advertising children as consumers multimedia marketing
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:493786
PohranioJasna Kosić