Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Šmerek, T. (2017). Društvene mreže i njihov utjecaj na donošenje odluke o kupnji (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:761795
Šmerek, Tea. "Društvene mreže i njihov utjecaj na donošenje odluke o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:761795
Šmerek, Tea. "Društvene mreže i njihov utjecaj na donošenje odluke o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:761795
Šmerek, T. (2017). 'Društvene mreže i njihov utjecaj na donošenje odluke o kupnji', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:761795
Šmerek T. Društvene mreže i njihov utjecaj na donošenje odluke o kupnji [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2017 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:761795
T. Šmerek, "Društvene mreže i njihov utjecaj na donošenje odluke o kupnji", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:761795