završni rad
Web sustav upravljanja odnosima s kupcima tvrtke Salesforce

Mateo Huzejrović (2017)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
Podaci o radu
NaslovWeb sustav upravljanja odnosima s kupcima tvrtke Salesforce
AutorMateo Huzejrović
Voditelj/MentorVladimir Stanisavljević (mentor)
Sažetak rada
U ovom završnom radu iznesene su činjenice vezane za sustave za upravljanje odnosa s kupcima, odnosno CRM, te načini na koje takvi sustavi utječu na poslovni, proizvodni i marketinški process unutar jedne tvrtke, istovremeno navodeći temeljne funkcije CRM-a, kako oni utječu i na koji način se može unaprijediti organizacija unutar jedne tvrtke. Na primjeru tvrtke Salesforce i njihove CRM web platforme, objašnjava se postupak unosa podataka, praćenja tokova aktivnih marketinških kampanja te detaljno korištenje alata dostupnih unutar navedene platforme. Također, izvršena je usporedba Salesforce CRM platforme sa ostalim većim tvrtkama i njihovim CRM rješenjima s naglaskom na tvrtke Microsoft, Oracle i SAP AG, te komparacija sa Sugar CRM platformom koja je korištena za potrebe predmeta na Sveučilištu Sjever, uz njihove prednosti i nedostatke, kroz usporedbu prikaza praćenja marketinških procesa između Salesforce i Sugar CRM platformi, kratku povijest razvoja CRM sustava, njihovoj vezi sa ERP sustavima te dostupnost i popularnost ostalih CRM sustava trenutno dostupnih na tržištu.
Ključne riječiSalesforce CRM Microsoft Sugar ERP marketinški procesi
Naslov na drugom jeziku (engleski)Web based customer relationship management system Salesforce
Povjerenstvo za obranuDavor Levanić (predsjednik povjerenstva)
Andrija Bernik (član povjerenstva)
Vladimir Stanisavljević (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaTEHNIČKE ZNANOSTI
Temeljne tehničke znanosti
Automatika
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMultimedija, oblikovanje i primjena
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. ing. techn. graph.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2017-03-23
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
In this final thesis I will present the facts related to customer relationship management systems, or CRM, and the ways in which these systems affect business, manufacturing and marketing processes within a company, while at the same time naming the basic functions of a CRM system and in what way can they improve the organization structure within a company. Using the example of the company and their Salesforce CRM Web platform, I will explain the processes of data entry, monitoring active marketing campaigns and detailed use of the tools available within the specified platforms. Likewise, there will be a comparison of the Salesforce CRM platform with other major companies and their CRM solutions with an emphasis on Microsoft, Oracle and SAP AG, as well as a comparison with the Sugar CRM platform that was used for the purposes of the subject at the North University along with their advantages and disadvantages through comparison display monitoring marketing processes between Salesforce and Sugar CRM platform, a brief history of the development of CRM systems, their relationship with the ERP systems and the availability and popularity of other CRM systems currently available on the market.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)Salesforce CRM Microsoft Sugar ERP marketing processes
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:549982
PohranioJasna Kosić