Rad nije dostupan
završni rad
Medijska pismenost i promicanje kompetencija suvremenog menadžera

Melani Sorić (2017)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment
Podaci o radu
NaslovMedijska pismenost i promicanje kompetencija suvremenog menadžera
AutorMelani Sorić
Voditelj/MentorDinka Kovačević (mentor)
Sažetak rada
Medijska pismenost je od iznimne važnosti u današnjem svijetu u kojem društvo egzistira okruženo medijima. Unatoč tome što se medijima vjeruje, često se događa da mediji iz različitih razloga pokušavaju na različite načine manipulirati svojim konzumentima. Ovo su i ključni razlozi zašto je važno razvijati vještine kritičke analize medijskog sadržaja na svim razinama obrazovanja. Moderni menadžment s druge strane nezamisliv je bez medija. Osim što se pomoću internih medija obraćaju svojim zaposlenicima, menadžeri na isti način svakodnevno komuniciraju s njima sa svrhom promicanja osobnih kompetencija. U tim procesima iznimno je važna medijska opismenjenost odnosno kompetencije i vještine za korištenje svih medija u svakodnevnom poslu. Razvojem kompetencija i vještina menadžer može, uz kontinuirani osobni razvoj, promicati strateške planove svoje organizacije. Za svakog menadžera je vrlo važno razvijati efikasan sustav motivacije i komunikacije sa svojim zaposlenicima i na taj način pridonositi unapređenju internih odnosa u organizaciji.
Ključne riječimedijska pismenost kompetencije i vještine pismenosti menadžment kompetencije menadžmenta medijska pismenost i menadžment
Naslov na drugom jeziku (engleski)Media literacy and promotion of manager's competences
Povjerenstvo za obranuDinka Kovačević (predsjednik povjerenstva)
Željko Krušelj (član povjerenstva)
Franjo Maletić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Informacijske i komunikacijske znanosti
Masovni mediji
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaPoslovanje i menadžment u medijima
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/ prvostupnica (baccalaureus/ baccalaurea) poslovanja i menadžmenta u medijima
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2017-04-13
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Media literacy is of paramount importance in today's world in which society exists surrounded by the media. Despite what the media believes, it often happens that the media for various reasons are trying in various ways to manipulate their consumers. These are the key reasons why it is important to develop the skills of critical analysis of media content at all educational levels. Modern management on the other hand is unthinkable without the media. In addition to using the internal media pay to its employees, managers in the same way every day to communicate with them with the aim of promoting personal competencies. In these processes is extremely important media literacy and competence and skills for the use of all media in their everyday work. The development of competencies and skills manager may, subject to continuous personal development, promote the strategic plans of the organization. For every manager is very important to develop an effective system of motivation and communication with their employees and thus contribute to the improvement of internal relations in the organization.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)media literacy competence and skills of literacy management competency management media literacy and management
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad nije dostupan
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:469904
PohranioAntonija Mandić