diplomski rad
Etičnost interne poslovne komunikacije u marketinškim i agencijama za odnose s javnostima

Habulin, Emilia
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za odnose s javnostima

Citirajte ovaj rad

Habulin, E. (2017). Etičnost interne poslovne komunikacije u marketinškim i agencijama za odnose s javnostima (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:151621

Habulin, Emilia. "Etičnost interne poslovne komunikacije u marketinškim i agencijama za odnose s javnostima." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:151621

Habulin, Emilia. "Etičnost interne poslovne komunikacije u marketinškim i agencijama za odnose s javnostima." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:151621

Habulin, E. (2017). 'Etičnost interne poslovne komunikacije u marketinškim i agencijama za odnose s javnostima', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 31.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:151621

Habulin E. Etičnost interne poslovne komunikacije u marketinškim i agencijama za odnose s javnostima [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2017 [pristupljeno 31.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:151621

E. Habulin, "Etičnost interne poslovne komunikacije u marketinškim i agencijama za odnose s javnostima", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:151621

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.