Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za odnose s javnostima
Citirajte ovaj rad
Habulin, E. (2017). Etičnost interne poslovne komunikacije u marketinškim i agencijama za odnose s javnostima (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:151621
Habulin, Emilia. "Etičnost interne poslovne komunikacije u marketinškim i agencijama za odnose s javnostima." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:151621
Habulin, Emilia. "Etičnost interne poslovne komunikacije u marketinškim i agencijama za odnose s javnostima." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:151621
Habulin, E. (2017). 'Etičnost interne poslovne komunikacije u marketinškim i agencijama za odnose s javnostima', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 27.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:151621
Habulin E. Etičnost interne poslovne komunikacije u marketinškim i agencijama za odnose s javnostima [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2017 [pristupljeno 27.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:151621
E. Habulin, "Etičnost interne poslovne komunikacije u marketinškim i agencijama za odnose s javnostima", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:151621