diplomski rad
Etičnost interne poslovne komunikacije u marketinškim i agencijama za odnose s javnostima

Emilia Habulin (2017)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za komunikologiju i odnose s javnošću
Citirajte ovaj rad...

Habulin, E. (2017). Etičnost interne poslovne komunikacije u marketinškim i agencijama za odnose s javnostima (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:151621

Habulin, Emilia. "Etičnost interne poslovne komunikacije u marketinškim i agencijama za odnose s javnostima." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:151621

Habulin, Emilia. "Etičnost interne poslovne komunikacije u marketinškim i agencijama za odnose s javnostima." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:151621

Habulin, E. (2017). 'Etičnost interne poslovne komunikacije u marketinškim i agencijama za odnose s javnostima', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 18.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:151621

Habulin E. Etičnost interne poslovne komunikacije u marketinškim i agencijama za odnose s javnostima [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2017 [pristupljeno 18.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:151621

E. Habulin, "Etičnost interne poslovne komunikacije u marketinškim i agencijama za odnose s javnostima", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:151621