završni rad
Utjecaj ambalaže na području selektivne kozmetike i parfema

Maja Ferenčak (2015)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
Podaci o radu
NaslovUtjecaj ambalaže na području selektivne kozmetike i parfema
AutorMaja Ferenčak
Voditelj/MentorRobert Geček (mentor)
Sažetak rada
Završni rad bavi se izgledom ambalaže proizvoda selektivne kozmetike i skupocjenih parfema kroz identitet određenog branda, i njegovog krajnjeg korisnika-tržišta odnosno ciljane skupine. Dizajn ambalaže često ima presudan utjecaj na konačan izgleda proizvoda pogotovo u području o kojem pišem u završnom radu. Ambalaža selektivne kozmetike mora biti luksuzna i elegantna kako bi opravdala svoj naziv i pokazala ono što je izdvaja od takozvane „mass“ kozmetike. Ključna zadaća samog dizajna ambalaže pa tako i ambalaže parfema i selektivne kozmetike je diferencijacija proizvoda od konkurencije. Informacije i podaci do kojih sam došla istraživanjem teme završnog rada ukazuju na to da se ponekad bez obzira na brand kupac odlučuje za proizvod nepoznatog branda ili branda navodno lošije kvalitete nego skupljeg branda, samo na osnovi privlačnosti njegove ambalaže. Zaključno s time ambalaža iako možda u raznim drugim granama industrije u parfemskoj industriji i industriji selektivne kozmetike čini veliki udio u ne samo diferencijaciji proizvoda na polici među konkurencijom već i kod dolaska želje za kupnjom proizvoda te samom odlukom krajnje kupovine određenog proizvoda.
Ključne riječikozmetička industrija selektivna kozmetika ambalaža parfemska industrija utjecaj ambalaže dizajn ambalaže tržište brand marketing
Povjerenstvo za obranuSnježana Ivančić Valenko
Damir Vusić
Robert Geček
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaTEHNIČKE ZNANOSTI
Grafička tehnologija
Procesi grafičke reprodukcije
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMultimedija, oblikovanje i primjena
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. ing. techn. graph.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-30
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The cosmetic industry is a very important industrial branch, and not just because of its contribution to gross domestic product at the global level, but mainly due to the large impact on the world population. Technological progress and constant innovation are key features of the modern cosmetics industry. The selective cosmetics and perfume industry impact in the packaging is even greater because in cosmetic products there are missing certain items that otherwise affect the customer's choice. Packaging design often has a decisive influence on the customers choice and it is important that the packaging communicates the product value building on the brand name that carries on. Regarding specifically the selective cosmetics price no longer plays the most important role as in other areas of industry. When someone goes shopping for selective cosmetics it is assumed that item price is not crucial as soon as he decided to purchase such expensive product. The product quality is in the first place as it follows what the packaging represents. When you are going to buy product of selective cosmetics for the first time, quality of the product remains on information obtained from various sources (media, word of mouth), so that the fore coming buyer's subjectivity and experience of packaging products. The very logic dictates that if the packaging is better, fairer and better quality so will be the product that packaging.
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:609031
PohranioJasna Kosić