Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Jurić, Lj. (2015). Strategije za promicanje medijske pismenosti u Hrvatskoj (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:181769
Jurić, Ljubica. "Strategije za promicanje medijske pismenosti u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:181769
Jurić, Ljubica. "Strategije za promicanje medijske pismenosti u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:181769
Jurić, Lj. (2015). 'Strategije za promicanje medijske pismenosti u Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:181769
Jurić Lj. Strategije za promicanje medijske pismenosti u Hrvatskoj [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2015 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:181769
Lj. Jurić, "Strategije za promicanje medijske pismenosti u Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:181769