Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Čančar, A. (2017). Utjecaj diskiriminacije na dizajniranje medijskog proizvoda (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166762
Čančar, Anja. "Utjecaj diskiriminacije na dizajniranje medijskog proizvoda." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166762
Čančar, Anja. "Utjecaj diskiriminacije na dizajniranje medijskog proizvoda." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166762
Čančar, A. (2017). 'Utjecaj diskiriminacije na dizajniranje medijskog proizvoda', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166762
Čančar A. Utjecaj diskiriminacije na dizajniranje medijskog proizvoda [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2017 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166762
A. Čančar, "Utjecaj diskiriminacije na dizajniranje medijskog proizvoda", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166762