Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Štefanic, M. (2017). Ponašanje potrošača tokom donošenja odluke o kupnji (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:330186
Štefanic, Martina. "Ponašanje potrošača tokom donošenja odluke o kupnji." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:330186
Štefanic, Martina. "Ponašanje potrošača tokom donošenja odluke o kupnji." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:330186
Štefanic, M. (2017). 'Ponašanje potrošača tokom donošenja odluke o kupnji', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:330186
Štefanic M. Ponašanje potrošača tokom donošenja odluke o kupnji [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2017 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:330186
M. Štefanic, "Ponašanje potrošača tokom donošenja odluke o kupnji", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:330186