Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Vitez, T. (2018). Utjecaj glazbe i boje na ponašanje potrošača u trgovačkim centrima (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:864134
Vitez, Tina. "Utjecaj glazbe i boje na ponašanje potrošača u trgovačkim centrima." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:864134
Vitez, Tina. "Utjecaj glazbe i boje na ponašanje potrošača u trgovačkim centrima." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:864134
Vitez, T. (2018). 'Utjecaj glazbe i boje na ponašanje potrošača u trgovačkim centrima', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:864134
Vitez T. Utjecaj glazbe i boje na ponašanje potrošača u trgovačkim centrima [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2018 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:864134
T. Vitez, "Utjecaj glazbe i boje na ponašanje potrošača u trgovačkim centrima", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:864134