Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za odnose s javnostima
Citirajte ovaj rad
Gudlin, V. (2018). Uloga digitalnih komunikacija s javnostima u korisničkom iskustvu (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:905093
Gudlin, Valentina. "Uloga digitalnih komunikacija s javnostima u korisničkom iskustvu." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:905093
Gudlin, Valentina. "Uloga digitalnih komunikacija s javnostima u korisničkom iskustvu." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:905093
Gudlin, V. (2018). 'Uloga digitalnih komunikacija s javnostima u korisničkom iskustvu', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:905093
Gudlin V. Uloga digitalnih komunikacija s javnostima u korisničkom iskustvu [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2018 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:905093
V. Gudlin, "Uloga digitalnih komunikacija s javnostima u korisničkom iskustvu", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:905093