završni rad
Percepcija vijesti na web portalu i društvenoj mreži - studija slučaja Automobil.hr

Dean Štrlek (2015)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment
Podaci o radu
NaslovPercepcija vijesti na web portalu i društvenoj mreži - studija slučaja Automobil.hr
AutorDean Štrlek
Voditelj/MentorIgor Klopotan (mentor)
Sažetak rada
Internet i web portali u današnje vrijeme postaju sve važniji segment u poslovanju poduzeća, a tako i prilika za dodatan profit putem oglašavanja. Brzi razvoj informatičkih i informacijskih tehnologija i sustava zahtijeva stalno praćenje novosti na Internetu. Nemoguće je pobrojati područja od interesa, ali možemo sasvim općenito procijeniti da će se novosti sigurno odnositi na nove tehnologije. Zato i doživljavaju česte promjene u integracijama i sustavima pretraživanja, posebno u izgradnji sustava pretraživanja. Vrijednost i veličina Web portala Automobili.hr ovisi o mnogo faktora kojima se služe u pretraživanju. Ako kao korisnici želimo najbolje rezultate u pronalaženju podataka, a kao graditelji Web portala i Web stranica, jasno je da moramo voditi računa o stalnim promjenama i poboljšanjima na Webu. Cilj web portala je da takav koncept cjelokupnog poslovanja prenese i na svoj proizvod, odnosno ideju s ciljem stvaranja konkurentske prednosti. U radu su korišteni mnogi izvori podataka sa svrhom što boljeg izlaganja ove teme. Na kraju je donesen zaključak kako kvalitetno i dobro upravljanje sadržajem sa svim popratnim segmentima koje uključuje statistička analiza, povećavamo utjecaj na broj pregleda, a prilagodbom potrebama tržišta često dolazimo do promjena koje su nužne kako bi informiranost pojedinaca bila što veća.
Ključne riječiweb-portal Internet informacija informatička pismenost pretraživanje web-stranica automobili.hr
Povjerenstvo za obranuKrešimir Buntak
Igor Klopotan
Ana Mulović
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Informacijske i komunikacijske znanosti
Masovni mediji
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaPoslovanje i menadžment u medijima
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/ prvostupnica (baccalaureus/ baccalaurea) poslovanja i menadžmenta u medijima
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-21
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Internet and web portals nowadays becoming increasingly important segment of the business enterprise, and thus the opportunity for additional profits through advertising. The rapid development of information and information technologies and systems requires constant monitoring of news on the Internet. It is impossible to enumerate areas of interest, but we can quite generally estimate that the news certainly relate to new technologies. Therefore, and experience frequent changes in systems integration and search, especially in the construction of a search. The value and size of the Web portal Automobili.hr depends on many factors which are used in the search. If such people want the best results in finding data, and as builders of Web portals and Web pages, it is clear that we must take into account the constant changes and improvements to the Web. The aim of the web portal is that such a concept is transferred to our product or idea in order to create competitive advantage. We have used many sources of information for the purpose of better presentation of this topic. In the end, we have a conclusion that quality and good content management and all additional segments that include statistical analysis, increasing the impact on the number of views, and adapting to the market demand often lead to the changes that are required for more informed individuals.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)Web portal Internet information informatics literacy searching web site automobili.hr
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:331364
PohranioMario Kolar