Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Štrlek, D. (2015). Percepcija vijesti na web portalu i društvenoj mreži - studija slučaja Automobil.hr (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:331364
Štrlek, Dean. "Percepcija vijesti na web portalu i društvenoj mreži - studija slučaja Automobil.hr." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:331364
Štrlek, Dean. "Percepcija vijesti na web portalu i društvenoj mreži - studija slučaja Automobil.hr." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:331364
Štrlek, D. (2015). 'Percepcija vijesti na web portalu i društvenoj mreži - studija slučaja Automobil.hr', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 17.05.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:331364
Štrlek D. Percepcija vijesti na web portalu i društvenoj mreži - studija slučaja Automobil.hr [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2015 [pristupljeno 17.05.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:331364
D. Štrlek, "Percepcija vijesti na web portalu i društvenoj mreži - studija slučaja Automobil.hr", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:331364