Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za odnose s javnostima
Citirajte ovaj rad
Jakšeković, I. (2019). Utjecaj brendiranja na percepciju kvalitete (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:943767
Jakšeković, Ines. "Utjecaj brendiranja na percepciju kvalitete." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:943767
Jakšeković, Ines. "Utjecaj brendiranja na percepciju kvalitete." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:943767
Jakšeković, I. (2019). 'Utjecaj brendiranja na percepciju kvalitete', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:943767
Jakšeković I. Utjecaj brendiranja na percepciju kvalitete [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:943767
I. Jakšeković, "Utjecaj brendiranja na percepciju kvalitete", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:943767