prikaz prve stranice dokumenta Društvena mreža Facebook kao medij za promociju proizvoda
Rad nije dostupan
završni rad
Društvena mreža Facebook kao medij za promociju proizvoda

Munđar, Stela
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment

Citirajte ovaj rad

Munđar, S. (2018). Društvena mreža Facebook kao medij za promociju proizvoda (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663098

Munđar, Stela. "Društvena mreža Facebook kao medij za promociju proizvoda." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663098

Munđar, Stela. "Društvena mreža Facebook kao medij za promociju proizvoda." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663098

Munđar, S. (2018). 'Društvena mreža Facebook kao medij za promociju proizvoda', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 16.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663098

Munđar S. Društvena mreža Facebook kao medij za promociju proizvoda [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2018 [pristupljeno 16.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663098

S. Munđar, "Društvena mreža Facebook kao medij za promociju proizvoda", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663098

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.