Rad nije dostupan
završni rad
Javna edukacijska kampanja za promociju eko projekta Dravantura

Igor Pičuljan (2015)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
Podaci o radu
NaslovJavna edukacijska kampanja za promociju eko projekta Dravantura
AutorIgor Pičuljan
Voditelj/MentorDarijo Čerepinko (mentor)
Sažetak rada
Dravantura je trodnevni program ekološko-edukativnoga karaktera s mnogobrojnim sadržajem. Pokrenuo ga je Rafting klub Matis s inicijativom zaštite okoliša i rijeke Drave. Projekt je zaživio 2011. godine s članovima Rafting kluba Matis i udrugama s kojima se usko surađivalo radi zajedničkih interesa oko poboljšanja kvalitete programa i prostora. Surađivalo se s udrugom Kreek Jalkovec, udrugom mladih Bronx-Umbro, WWF-om (World Wild Life Association) te prvom hrvatskom školom preživljavanja Survivor. Svakom sudioniku Dravanture osigurano je mjesto za kampiranje i 3 obroka kroz 2 dana. Ulaz je besplatan i svako tko želi može se uključiti u bilo kojem trenu u sva događanja. Sve je ležerno i opušteno te se pokušava dočarati spokoj koji nudi šuma, izvan buke automobila, industrijskih postrojenja i bučnih susjeda. Program se održavao u šumi pored rijeke Drave gdje su organizirane radionice poput preživljavanja, izrade skloništa u prirodi, ljekovitog i jestivog bilja, izrade čvorova, spašavanja na vodi, škole veslanja, ekoakcija i još mnogo toga. Prvog dana je tradicionalno okupljanje i upoznavanje s novim ljudima oko logorske vatre gdje svatko kaže nešto o sebi i nakon toga kreću prve radionice. Drugog dana ujutro kreće se s ekoakcijom i tijekom cijelog poslijepodneva, pa sve do večeri održavaju se razna predavanja i radionice te svaki sudionik Dravanture može odlučiti u koje se aktivnosti želi uključiti. Trećeg dana nastavljaju se radionice i predavanja te se sve privodi kraju u poslijepodnevnim satima. Cilj Dravanture je prvenstveno educirati i ponuditi sadržaj zaljubljenicima u prirodu i okoliš. Također ponuditi sadržaj ljudima koji nikad nisu bili aktivni u prirodi i posvetiti se njima u snalaženju i ophođenju prema prirodi. Ključan faktor je ostaviti dobar dojam kolegijalnosti i simbioze s prirodom kako bi se potaknulo daljnje razvijanje odnosa s prirodom i društvom.
Ključne riječikampanja
Povjerenstvo za obranuMario Tomiša
Mario Periša
Darijo Čerepinko
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Informacijske i komunikacijske znanosti
Masovni mediji
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMultimedija, oblikovanje i primjena
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. ing. techn. graph.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-30
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad nije dostupan
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:909047
PohranioJasna Kosić