Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Vidović, I. (2019). Načini privlačenja pažnje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279985
Vidović, Ines. "Načini privlačenja pažnje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279985
Vidović, Ines. "Načini privlačenja pažnje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279985
Vidović, I. (2019). 'Načini privlačenja pažnje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 29.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279985
Vidović I. Načini privlačenja pažnje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 29.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279985
I. Vidović, "Načini privlačenja pažnje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279985