diplomski rad
Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama

Ela Martinčević (2019)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad...

Martinčević, E. (2019). Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174

Martinčević, Ela. "Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174

Martinčević, Ela. "Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174

Martinčević, E. (2019). 'Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 20.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174

Martinčević E. Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 20.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174

E. Martinčević, "Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:103174