Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za multimediju
Citirajte ovaj rad
Hrženjak, R. (2019). Razvoj influencer marketinga na Instagramu u Hrvatskoj (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:779810
Hrženjak, Roberta. "Razvoj influencer marketinga na Instagramu u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:779810
Hrženjak, Roberta. "Razvoj influencer marketinga na Instagramu u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:779810
Hrženjak, R. (2019). 'Razvoj influencer marketinga na Instagramu u Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 29.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:779810
Hrženjak R. Razvoj influencer marketinga na Instagramu u Hrvatskoj [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 29.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:779810
R. Hrženjak, "Razvoj influencer marketinga na Instagramu u Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:779810