Rad nije dostupan
završni rad
Ponašanje mladih na društvenim mrežama

Petar Baksa (2014)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
Podaci o radu
NaslovPonašanje mladih na društvenim mrežama
AutorPetar Baksa
Voditelj/MentorDarijo Čerepinko (mentor)
Sažetak rada
Ponašanje mladih na društvenim mrežama istraženo je online anketom, što vole i žele raditi na društvenoj mreži Facebook kako bi zadovoljili svoje potrebe i koristi. U radu će preciznije biti opisane teorije zadovoljenja potreba i koristi te teorija društvene mreže. Definirat će se društvene mreže i objasniti društvene mreže na internetu te provesti istraživanje ponašanja mladih na društvenoj mreži Facebook. Osnovno obilježje društvenih mreža kao kanala za komunikaciju jest da je to područje koje oblikuju korisnici s obzirom na zajedničke interese, zato uspješnost komunikacije ovisi o pristupu, održavanju i potencijalnom produbljivanju odnosa. Drugo važno obilježje društvenih mreža je da ne trpe birokraciju, nametnuti autoritet, samodopadnost, kontrolu niti pružaju predvidljivost u širenju daljnjih poruka. Prednost društvenih mreža u odnosu na tradicionalne medije jest lakoća širenja poruka, mogućnost da se u kratko vrijeme obavijesti velik broj korisnika od kojih dobivamo instantne povratne informacije. Online anketom istražilo se ponašanje mladih na društvenim mrežama, rezultati su pokazali što ih najviše zanima, zašto dio svojeg slobodnog vremena provode na društvenoj mreži Facebook, što im privlači pažnju, u koje vrijeme najčešće provode vrijeme na društvenim mrežama, koliko su zaštitili svoje osobne podatke i koje druge obaveze pate ili su zanemarene zbog njihovog vremena provedenog na društvenim mrežama.
Ključne riječiDruštvena mreža Facebook mladi uspješnost komunikacije ponašanje mladih na društvenim mrežama
Povjerenstvo za obranuMario Tomiša
Winton Afrić
Darijo Čerepinko
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Informacijske i komunikacijske znanosti
Masovni mediji
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMultimedija, oblikovanje i primjena
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. ing. techn. graph.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2014-10-28
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad nije dostupan
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:689608
PohranioJasna Kosić