Rad nije dostupan
završni rad
Strategija vizualnog oglašavanja modnog branda

Dunja Terzić (2014)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
Podaci o radu
NaslovStrategija vizualnog oglašavanja modnog branda
AutorDunja Terzić
Voditelj/MentorRobert Geček (mentor)
Sažetak rada
Najznačajnija svojstva proizvoda u industriji tekstila i odjeće jesu: moda i dizajn, kvaliteta proizvoda, asortiman proizvoda, cijena, imidž, pakiranje, prodajne usluge. U hrvatskoj se industriji tekstila i odjeće u nedovoljnoj mjeri primjenjuje marketing. Upravljanje markama kao koncept počeo je dobivati sve veću ulogu u hrvatskoj industriji tekstila i odjeće. Zbog nedovoljnog marketinškog znanja i neadekvatnog upravljanja markama razvoj modne marke predstavlja najkritičniji čimbenik u uspješnom poslovanju u industriji tekstila i odjeće. Za pretvaranje proizvoda u brend potrebno je prije svega istaknuti njegove prednosti, diferencirati do te mjere ne bi li se proizvod na tržištu pozicionirao tako da u sustavu generičke ponude se u svijesti budućih potrošača postigne položaj koji će mu osigurati konkurentne prednosti. Veliku ulogu u pretvorbi proizvoda u brend ima vizualni identitet, koji mora biti prepoznatljiv i konzistentan. Za plasiranje modne linije i konvergencije u brend, osnovni korak prije realizacije i izvedbe marketinškog plana važan je korak koji možemo nazvati predfaza početne faze. U predfazi bi se trebala vršiti promidžba usmenom predajom, naracijom. “Budućnost je marketinga u usmenoj predaji kvaliteti nekog proizvoda.” (1) Glavni razlog zašto usmena predaja ima daleko veću persuazivnu moć nego medijsko oglašavanje, prema gotovo svim studijama, leži u činjenici da su potrošači u stvari skeptični prema tvrdnjama oglašivača jer su one, naravno, u službi promicanja njihova interesa. S druge strane, kad proizvod preporuči prijatelj ili rođak, onda se to ispravno shvaća kao preporuka od nekoga tko nije izravno zainteresiran, tj. nema drugog interesa nego pomoći. Sljedeća bitna stavka je izgradnja odnosa sa javnošću kroz razne “fashion” web stranice koje mogu targetirati željenu ciljanu skupinu. Pisanje priopćenja za medije pada pod stavku “obavezno”. Ono bi trebalo biti zanimljivo svim čitateljima, i svim publikacijama koje bi ga eventualno mogle preuzeti. Potrebno je iznijeti poruku koja je važna-značajna, pri tome koristeći ključne riječi prilagođene internetskim tražilicama. Objava za medije mora imati kreiran memorandum koji obično sadrži logotip, kontakt podatke tvrtke i općeniti „info“ tekst koji treba biti dizajnerski uobličeni u pozadinu objave. Memorandum mora biti konstantan prilikom svake objave koje se šalje, budući da se tako stvara prepoznatljivost kod novinara, 2 odnosno ljudi koje ju primaju. Korporativne boje, font i njegova veličina, moto/slogan važni su za jačanje branda zahvaljujući dosljednosti i stalnosti koja se novinarima, prezentira. Ponavljanje vizualnog identiteta važno je za brand jer se on tako jača i više prepoznaje.
Ključne riječistrategija
Povjerenstvo za obranuDarijo Čerepinko
Mario Tomiša
Robert Geček
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Informacijske i komunikacijske znanosti
Masovni mediji
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMultimedija, oblikovanje i primjena
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. ing. techn. graph.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2014-10-21
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad nije dostupan
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:794990
PohranioJasna Kosić