prikaz prve stranice dokumenta Strategija vizualnog oglašavanja modnog branda
Rad nije dostupan
završni rad
Strategija vizualnog oglašavanja modnog branda

Terzić, Dunja
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju

Citirajte ovaj rad

Terzić, D. (2014). Strategija vizualnog oglašavanja modnog branda (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:794990

Terzić, Dunja. "Strategija vizualnog oglašavanja modnog branda." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:794990

Terzić, Dunja. "Strategija vizualnog oglašavanja modnog branda." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:794990

Terzić, D. (2014). 'Strategija vizualnog oglašavanja modnog branda', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 30.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:794990

Terzić D. Strategija vizualnog oglašavanja modnog branda [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2014 [pristupljeno 30.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:794990

D. Terzić, "Strategija vizualnog oglašavanja modnog branda", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:794990

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.