Rad nije dostupan
završni rad
Razvoj korisničkih sučelja video igara

Marina Vusilović (2015)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
Podaci o radu
NaslovRazvoj korisničkih sučelja video igara
AutorMarina Vusilović
Voditelj/MentorSnježana Ivančić Valenko (mentor)
Sažetak rada
Razvoj video igara kreće još od 1950.-ih godina, međutim tek 1970.-ih godina postaju dostupne svima. Neke od prvih video igara bile su: OXO/Noughts and Crosses (1952.), Tennis for Two (1958.), Spacewar (1961.). Prva igraća konzola bila je objavljena 1967. godine pod nazivom „The Brown Box“. Do sada postoji osam generacija igraćih konzola, dok je osma generacija (od 2011.) još uvijek u razvoju. U posljednjoj generaciji koriste se tehnologija najnaprednije grafike te se pokušavaju kreirati video igre u kojima se neće moći razlikovati virtualni svijet od stvarnog. Što se tiče uređaja za upravljanje igrom, više se preferiraju PC računala nego konzole, prvenstveno zbog cijene samih uređaja, video igara i priključka na internet (multiplayer). U ovom radu spominje se nastanak prvih video igara, njihov razvoj kroz godine te napredak tehnologije kroz generacije. U samom početku pojavljuju se igraće konzole koje započinju svijet video igara, nakon kojih nastaju video igre za ručne konzole, računala i dr. Za eksperimentalni dio odrađeno je online istraživanje u kojem igrači video igara iznose svoja mišljenja o uređajima tj. koji uređaj im je najergonomičniji, koliko sati potroše na video igre, razloge igranja te žanrove koje vole igrati.
Ključne riječiVideo igre Dizajn korisničkog sučelja Igrače konzole PC računala
Povjerenstvo za obranuVladimir Stanisavljević
Damir Vusić
Snježana Ivančić Valenko
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaTEHNIČKE ZNANOSTI
Računarstvo
Programsko inženjerstvo
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMultimedija, oblikovanje i primjena
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. ing. techn. graph.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-08
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad nije dostupan
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:739768
PohranioJasna Kosić