završni rad
Utjecaj tehnologije na razvoj oglašavanja

Tomislav Zorko (2015)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad...

Zorko, T. (2015). Utjecaj tehnologije na razvoj oglašavanja (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:932747

Zorko, Tomislav. "Utjecaj tehnologije na razvoj oglašavanja." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:932747

Zorko, Tomislav. "Utjecaj tehnologije na razvoj oglašavanja." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:932747

Zorko, T. (2015). 'Utjecaj tehnologije na razvoj oglašavanja', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 20.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:932747

Zorko T. Utjecaj tehnologije na razvoj oglašavanja [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2015 [pristupljeno 20.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:932747

T. Zorko, "Utjecaj tehnologije na razvoj oglašavanja", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:932747