Rad nije dostupan
završni rad
Promocija međunarodnog glazbenog festivala

Jakov Košćak (2014)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
Podaci o radu
NaslovPromocija međunarodnog glazbenog festivala
AutorJakov Košćak
Voditelj/MentorDarijo Čerepinko (mentor)
Sažetak rada
Završni rad se sastoji od tri dijela. U prvom dijelu definira se pojam promocije i marketinga, općeniti promocijski ciljevi, planovi i strategije. Zatim se opisuje integrirana marketinška komunikacija i njezini najbitniji segmenti kao što su oglašavanje, publicitet, odnosi s javnošću, osobna prodaja, unapređenje prodaje i ostali. Posebno je istaknuto oglašavanje, koje danas ima posebnu ulogu u marketinškoj komunikaciji. Objašnjeni su temeljni principi oglašavanja, te koji su kreativni procesi smišljanja i izrade oglasa. U drugom dijelu istaknuti su najbitniji komunikacijski kanali kao što su televizija, radio, novine, magazini, vanjsko oglašavanje, internet, društvene mreže i ostali. Za svaki od tih kanala je detaljno opisana marketinška komunikacija te kakva ona mora biti, da bi kampanja u konačnici bila uspješna i efikasna. U zadnjem dijelu rada razrađena je problematika međunarodnog glazbenog festivala i njegovih specifičnosti. Istražene su osnovne postavke organizacije i izrade promotivne kampanje na primjeru Terraneo festivala, međunarodnog glazbenog festivala koji svake godine u Šibeniku okuplja tisuće zaljubljenika u glazbu, ljeto i zabavu. Izrađena je strategija oglašavanja Terraneo festivala, s predloženim kreativnim rješenjima za svaki pojedini medij, te je sprovedeno istraživanje o učinkovitosti predloženih rješenja.
Ključne riječipromocija marketing komunikacija mediji reklama oglašavanje kampanja glazbeni festival
Povjerenstvo za obranuMario Periša
Robert Geček
Darijo Čerepinko
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Informacijske i komunikacijske znanosti
Masovni mediji
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMultimedija, oblikovanje i primjena
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. ing. techn. graph.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2014-10-28
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad nije dostupan
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:167608
PohranioJasna Kosić