Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za odnose s javnostima
Citirajte ovaj rad
Belobrajdić, V. (2020). Marketinški elementi tržišta ljudskim organima (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:331220
Belobrajdić, Valentino. "Marketinški elementi tržišta ljudskim organima." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:331220
Belobrajdić, Valentino. "Marketinški elementi tržišta ljudskim organima." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:331220
Belobrajdić, V. (2020). 'Marketinški elementi tržišta ljudskim organima', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:331220
Belobrajdić V. Marketinški elementi tržišta ljudskim organima [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:331220
V. Belobrajdić, "Marketinški elementi tržišta ljudskim organima", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:331220