Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Gregorić, K. (2020). Koncept zadovoljstva i lojalnosti potrošača bankarskih proizvoda (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:469158
Gregorić, Ksenija. "Koncept zadovoljstva i lojalnosti potrošača bankarskih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:469158
Gregorić, Ksenija. "Koncept zadovoljstva i lojalnosti potrošača bankarskih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:469158
Gregorić, K. (2020). 'Koncept zadovoljstva i lojalnosti potrošača bankarskih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:469158
Gregorić K. Koncept zadovoljstva i lojalnosti potrošača bankarskih proizvoda [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:469158
K. Gregorić, "Koncept zadovoljstva i lojalnosti potrošača bankarskih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:469158