Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Gulić, D. (2020). Utjecaj seksualnih apela u oglašavanju na odabir proizvoda (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:017687
Gulić, Domagoj. "Utjecaj seksualnih apela u oglašavanju na odabir proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:017687
Gulić, Domagoj. "Utjecaj seksualnih apela u oglašavanju na odabir proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:017687
Gulić, D. (2020). 'Utjecaj seksualnih apela u oglašavanju na odabir proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:017687
Gulić D. Utjecaj seksualnih apela u oglašavanju na odabir proizvoda [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:017687
D. Gulić, "Utjecaj seksualnih apela u oglašavanju na odabir proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:017687