diplomski rad
Utjecaj imidža prodavaonice na kupnju

Špoljar, Iva
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Špoljar, I. (2020). Utjecaj imidža prodavaonice na kupnju (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:873088

Špoljar, Iva. "Utjecaj imidža prodavaonice na kupnju." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:873088

Špoljar, Iva. "Utjecaj imidža prodavaonice na kupnju." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:873088

Špoljar, I. (2020). 'Utjecaj imidža prodavaonice na kupnju', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:873088

Špoljar I. Utjecaj imidža prodavaonice na kupnju [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:873088

I. Špoljar, "Utjecaj imidža prodavaonice na kupnju", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:873088

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.