Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Evačić, V. (2020). Izgradnja i pozicioniranje marke na primjeru tvrtke Rimac Automobili doo (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:974760
Evačić, Vinko. "Izgradnja i pozicioniranje marke na primjeru tvrtke Rimac Automobili doo." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:974760
Evačić, Vinko. "Izgradnja i pozicioniranje marke na primjeru tvrtke Rimac Automobili doo." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:974760
Evačić, V. (2020). 'Izgradnja i pozicioniranje marke na primjeru tvrtke Rimac Automobili doo', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:974760
Evačić V. Izgradnja i pozicioniranje marke na primjeru tvrtke Rimac Automobili doo [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:974760
V. Evačić, "Izgradnja i pozicioniranje marke na primjeru tvrtke Rimac Automobili doo", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:974760