Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za odnose s javnostima
Citirajte ovaj rad
Sokač, M. (2020). Utjecaj interneta i društvenih medija na odluke potrošača digitalnog doba (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:356660
Sokač, Melita. "Utjecaj interneta i društvenih medija na odluke potrošača digitalnog doba." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:356660
Sokač, Melita. "Utjecaj interneta i društvenih medija na odluke potrošača digitalnog doba." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:356660
Sokač, M. (2020). 'Utjecaj interneta i društvenih medija na odluke potrošača digitalnog doba', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:356660
Sokač M. Utjecaj interneta i društvenih medija na odluke potrošača digitalnog doba [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:356660
M. Sokač, "Utjecaj interneta i društvenih medija na odluke potrošača digitalnog doba", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:356660