diplomski rad
Izgradnja reputacije i društveno odgovorno poslovanje

Mirjana Đurin (2015)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za komunikologiju i odnose s javnošću
Podaci o radu
NaslovIzgradnja reputacije i društveno odgovorno poslovanje
AutorMirjana Đurin
Voditelj/MentorMajda Tafra-Vlahović (mentor)
Sažetak rada
Reputacija je „neopipljiva“, ali dugoročna investicija. U današnje vrijeme, kada se svaka informacija širi brzinom svjetlosti i kada je vrlo teško nešto prikriti ili lažno prikazati, izgradnja reputacije primarna je zadaća svakog poduzeća. Provedba društveno odgovornog poslovanja kvalitetna je značajka koja omogućuje svim poduzećima da zadovolje tržište i poboljšaju svoju konkurentnost, no je li ona dovoljna? Mnogi stručnjaci ističu komunikaciju kao vrlo važan aspekt reputacije. U ovome radu saznat ćemo koliko je moćno društveno odgovorno poslovanje te njegova komunikacija u izgradnji reputacije. Uspješna reputacija dovodi do povjerenja, a povjerenje treba zaslužiti. Poduzeća se trebaju zapitati vjeruju li im zaposlenici i ciljana skupina te gledaju li ih mediji kao metu ili kao izvor informacija.
Ključne riječidruštveno odgovorno poslovanje reputacija dm
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za komunikologiju i odnose s javnošću
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Informacijske i komunikacijske znanosti
Odnosi s javnošću
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaOdnosi s javnostima
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra odnosa s javnostima
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. rel. publ.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-12
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Reputation is „intangible“ but an long-term investment. Today, in times when every piece of information expands at the speed of light and when it is very difficult to hide or fake anything, building reputation is the primary task of every company. Implementation of corporate social responsibility is a quality feature that allows all companies to meet the market and improve their competitiveness, but is it enough? Many experts point out communication as an important aspect of reputation. In this article we will learn how powerful corporate social responsibility is and how communication builds reputation. Successful reputation leads to trust, and trust must be earned. Companies should ask themselves whether they trust their employees and consumers and does the media see them as a potentital target or a trustful source of information.
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:095688
PohranioJasna Kosić