završni rad
Važnost angažmana zaposlenika u internom brendiranju

Kos, Dorotea
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment

Citirajte ovaj rad

Kos, D. (2020). Važnost angažmana zaposlenika u internom brendiranju (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:521181

Kos, Dorotea. "Važnost angažmana zaposlenika u internom brendiranju." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:521181

Kos, Dorotea. "Važnost angažmana zaposlenika u internom brendiranju." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:521181

Kos, D. (2020). 'Važnost angažmana zaposlenika u internom brendiranju', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 03.03.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:521181

Kos D. Važnost angažmana zaposlenika u internom brendiranju [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 03.03.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:521181

D. Kos, "Važnost angažmana zaposlenika u internom brendiranju", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:521181

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.