diplomski rad
Psihološki utjecaj dizajna na percepciju potrošača

Čurik, Ivy
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju

Citirajte ovaj rad

Čurik, I. (2020). Psihološki utjecaj dizajna na percepciju potrošača (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:078872

Čurik, Ivy. "Psihološki utjecaj dizajna na percepciju potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:078872

Čurik, Ivy. "Psihološki utjecaj dizajna na percepciju potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:078872

Čurik, I. (2020). 'Psihološki utjecaj dizajna na percepciju potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 05.08.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:078872

Čurik I. Psihološki utjecaj dizajna na percepciju potrošača [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 05.08.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:078872

I. Čurik, "Psihološki utjecaj dizajna na percepciju potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:078872

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.