diplomski rad
Multimedija kao fundament inovativnog strukturiranja tvrtki

Ladić, Mihael
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju

Citirajte ovaj rad

Ladić, M. (2020). Multimedija kao fundament inovativnog strukturiranja tvrtki (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:616971

Ladić, Mihael. "Multimedija kao fundament inovativnog strukturiranja tvrtki." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:616971

Ladić, Mihael. "Multimedija kao fundament inovativnog strukturiranja tvrtki." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:616971

Ladić, M. (2020). 'Multimedija kao fundament inovativnog strukturiranja tvrtki', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 17.06.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:616971

Ladić M. Multimedija kao fundament inovativnog strukturiranja tvrtki [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 17.06.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:616971

M. Ladić, "Multimedija kao fundament inovativnog strukturiranja tvrtki", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:616971

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.