Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Luketić, B. (2020). Važnost snage marke prilikom kupnje (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:861819
Luketić, Brigita. "Važnost snage marke prilikom kupnje." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:861819
Luketić, Brigita. "Važnost snage marke prilikom kupnje." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:861819
Luketić, B. (2020). 'Važnost snage marke prilikom kupnje', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:861819
Luketić B. Važnost snage marke prilikom kupnje [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:861819
B. Luketić, "Važnost snage marke prilikom kupnje", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:861819