Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Parabić, G. (2020). Razvoj i promjene digitalnog marketinga u glazbenoj industriji (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:192640
Parabić, Goran. "Razvoj i promjene digitalnog marketinga u glazbenoj industriji." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:192640
Parabić, Goran. "Razvoj i promjene digitalnog marketinga u glazbenoj industriji." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:192640
Parabić, G. (2020). 'Razvoj i promjene digitalnog marketinga u glazbenoj industriji', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:192640
Parabić G. Razvoj i promjene digitalnog marketinga u glazbenoj industriji [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:192640
G. Parabić, "Razvoj i promjene digitalnog marketinga u glazbenoj industriji", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:192640