Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za odnose s javnostima
Citirajte ovaj rad
Čopec, I. (2021). Identitet marke proizvoda Ki-Ki voćne karamele - čimbenik uspješnog tržišnog položaja marke proizvoda (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:002761
Čopec, Irena. "Identitet marke proizvoda Ki-Ki voćne karamele - čimbenik uspješnog tržišnog položaja marke proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:002761
Čopec, Irena. "Identitet marke proizvoda Ki-Ki voćne karamele - čimbenik uspješnog tržišnog položaja marke proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:002761
Čopec, I. (2021). 'Identitet marke proizvoda Ki-Ki voćne karamele - čimbenik uspješnog tržišnog položaja marke proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:002761
Čopec I. Identitet marke proizvoda Ki-Ki voćne karamele - čimbenik uspješnog tržišnog položaja marke proizvoda [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2021 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:002761
I. Čopec, "Identitet marke proizvoda Ki-Ki voćne karamele - čimbenik uspješnog tržišnog položaja marke proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:002761