diplomski rad
Utjecaj percepcije marke na impulzivnu kupnju

Kelin, Dalibor
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za odnose s javnostima

Citirajte ovaj rad

Kelin, D. (2021). Utjecaj percepcije marke na impulzivnu kupnju (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:053097

Kelin, Dalibor. "Utjecaj percepcije marke na impulzivnu kupnju." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:053097

Kelin, Dalibor. "Utjecaj percepcije marke na impulzivnu kupnju." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:053097

Kelin, D. (2021). 'Utjecaj percepcije marke na impulzivnu kupnju', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 25.07.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:053097

Kelin D. Utjecaj percepcije marke na impulzivnu kupnju [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2021 [pristupljeno 25.07.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:053097

D. Kelin, "Utjecaj percepcije marke na impulzivnu kupnju", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:053097

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.