Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Fujer, I. (2019). Utjecaj marke na ponašanje potrošača prilikom procesa kupnje (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:926521
Fujer, Ivana. "Utjecaj marke na ponašanje potrošača prilikom procesa kupnje." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:926521
Fujer, Ivana. "Utjecaj marke na ponašanje potrošača prilikom procesa kupnje." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:926521
Fujer, I. (2019). 'Utjecaj marke na ponašanje potrošača prilikom procesa kupnje', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:926521
Fujer I. Utjecaj marke na ponašanje potrošača prilikom procesa kupnje [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:926521
I. Fujer, "Utjecaj marke na ponašanje potrošača prilikom procesa kupnje", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:926521