diplomski rad
Utjecaj situacijskih čimbenika na impulzivno ponašanje potrošača

Ilić, Marta
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Ilić, M. (2021). Utjecaj situacijskih čimbenika na impulzivno ponašanje potrošača (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:343184

Ilić, Marta. "Utjecaj situacijskih čimbenika na impulzivno ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:343184

Ilić, Marta. "Utjecaj situacijskih čimbenika na impulzivno ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:343184

Ilić, M. (2021). 'Utjecaj situacijskih čimbenika na impulzivno ponašanje potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 25.07.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:343184

Ilić M. Utjecaj situacijskih čimbenika na impulzivno ponašanje potrošača [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2021 [pristupljeno 25.07.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:343184

M. Ilić, "Utjecaj situacijskih čimbenika na impulzivno ponašanje potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:343184

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.