diplomski rad
Održiva moda: Utjecaj održivog poslovanja modnih marki na odluku potrošača pri kupnji odjevnih proizvoda

Mandarić, Doroteja
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Mandarić, D. (2021). Održiva moda: Utjecaj održivog poslovanja modnih marki na odluku potrošača pri kupnji odjevnih proizvoda (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:045462

Mandarić, Doroteja. "Održiva moda: Utjecaj održivog poslovanja modnih marki na odluku potrošača pri kupnji odjevnih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:045462

Mandarić, Doroteja. "Održiva moda: Utjecaj održivog poslovanja modnih marki na odluku potrošača pri kupnji odjevnih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:045462

Mandarić, D. (2021). 'Održiva moda: Utjecaj održivog poslovanja modnih marki na odluku potrošača pri kupnji odjevnih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 11.06.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:045462

Mandarić D. Održiva moda: Utjecaj održivog poslovanja modnih marki na odluku potrošača pri kupnji odjevnih proizvoda [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2021 [pristupljeno 11.06.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:045462

D. Mandarić, "Održiva moda: Utjecaj održivog poslovanja modnih marki na odluku potrošača pri kupnji odjevnih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:045462

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.