Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za komunikologiju, medije i novinarstvo
Citirajte ovaj rad
Piškorec, T. (2020). Utjecaj suvremenih influencera i tradicionalnih novinara na publiku prilikom odabira turističkih destinacija (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:342099
Piškorec, Tea. "Utjecaj suvremenih influencera i tradicionalnih novinara na publiku prilikom odabira turističkih destinacija." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:342099
Piškorec, Tea. "Utjecaj suvremenih influencera i tradicionalnih novinara na publiku prilikom odabira turističkih destinacija." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:342099
Piškorec, T. (2020). 'Utjecaj suvremenih influencera i tradicionalnih novinara na publiku prilikom odabira turističkih destinacija', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:342099
Piškorec T. Utjecaj suvremenih influencera i tradicionalnih novinara na publiku prilikom odabira turističkih destinacija [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:342099
T. Piškorec, "Utjecaj suvremenih influencera i tradicionalnih novinara na publiku prilikom odabira turističkih destinacija", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:342099