Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Šantalab, G. (2016). Uloga integriranih marketinških komunikacija u razvoju turizma grada Ivanca (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:005153
Šantalab, Goran. "Uloga integriranih marketinških komunikacija u razvoju turizma grada Ivanca." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:005153
Šantalab, Goran. "Uloga integriranih marketinških komunikacija u razvoju turizma grada Ivanca." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:005153
Šantalab, G. (2016). 'Uloga integriranih marketinških komunikacija u razvoju turizma grada Ivanca', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:005153
Šantalab G. Uloga integriranih marketinških komunikacija u razvoju turizma grada Ivanca [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2016 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:005153
G. Šantalab, "Uloga integriranih marketinških komunikacija u razvoju turizma grada Ivanca", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:005153