Rad nije dostupan
diplomski rad
Komunikacijsko manipuliranje

Ivica Ban (2015)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za komunikologiju i odnose s javnošću
Podaci o radu
NaslovKomunikacijsko manipuliranje
AutorIvica Ban
Voditelj/MentorLjubica Bakić-Tomić (mentor)
Sažetak rada
Svakodnevno komuniciramo s nama bliskim osobama i ostalim ljudima. Često se u toj komunikaciji javlja i manipulacija. Iz tog razloga se s pravom možemo zapitati koliko je iskrena i kvalitetna komunikacija s drugim osobama. Ciljevi provedenog istraživanja bili su o tome koliko smo svjesni kada se nama manipulira, interpersonalno i preko medija, ali i kada mi manipuliramo drugim ljudima te vidjeti kvalitetu te komunikacije. Za istraživanje korišten je anketni upitnik pomoću alata Forms na servisu Google Drive te tiskane anketne listiće, te smo dobili 206 u potpunosti popunjena upitnika koji su sadržavali 35 pitanja.
Ključne riječikomunikacija manipulacija komunikacijska manipulacija manipulator mediji
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za komunikologiju i odnose s javnošću
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Informacijske i komunikacijske znanosti
Komunikologija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaOdnosi s javnostima
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra odnosa s javnostima
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. rel. publ.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-06-03
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Everyday we communicate with our loved ones and other people. Often in this communication occurs manipulation. For this reason, we can truly ask ourselves how sincere and good is communication with other people. The objectives of the study were about how much we are aware when we are manipulated, interpersonal, and through the media, but also when we use manipulation on other people and to see the quality of that communication. For the study was used a questionnaire tool Forms in Google Drive and printed questionnaires, and we got 206 fully completed questionnaires containing 35 questions.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)communication manipulation communication manipulation the manipulator the media
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad nije dostupan
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:973366
PohranioJasna Kosić