Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za umjetničke studije
Citirajte ovaj rad
Gorup, M. (2021). Utjecaj stila i vizualnog identiteta na marketing i brendiranje društvenih igara (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:632944
Gorup, Matej. "Utjecaj stila i vizualnog identiteta na marketing i brendiranje društvenih igara." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:632944
Gorup, Matej. "Utjecaj stila i vizualnog identiteta na marketing i brendiranje društvenih igara." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:632944
Gorup, M. (2021). 'Utjecaj stila i vizualnog identiteta na marketing i brendiranje društvenih igara', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:632944
Gorup M. Utjecaj stila i vizualnog identiteta na marketing i brendiranje društvenih igara [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2021 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:632944
M. Gorup, "Utjecaj stila i vizualnog identiteta na marketing i brendiranje društvenih igara", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:632944