Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za multimediju
Citirajte ovaj rad
Zagorc, A. (2021). Utjecaj proširene stvarnosti na odluku o kupovini (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:003846
Zagorc, Ana. "Utjecaj proširene stvarnosti na odluku o kupovini." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:003846
Zagorc, Ana. "Utjecaj proširene stvarnosti na odluku o kupovini." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:003846
Zagorc, A. (2021). 'Utjecaj proširene stvarnosti na odluku o kupovini', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:003846
Zagorc A. Utjecaj proširene stvarnosti na odluku o kupovini [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2021 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:003846
A. Zagorc, "Utjecaj proširene stvarnosti na odluku o kupovini", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:003846