završni rad
Trendovi poslovnog komuniciranja na primjeru digitalnih kampanja Vindije d.d.

Rabuzin, Patricija
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju

Citirajte ovaj rad

Rabuzin, P. (2021). Trendovi poslovnog komuniciranja na primjeru digitalnih kampanja Vindije d.d. (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:164643

Rabuzin, Patricija. "Trendovi poslovnog komuniciranja na primjeru digitalnih kampanja Vindije d.d.." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:164643

Rabuzin, Patricija. "Trendovi poslovnog komuniciranja na primjeru digitalnih kampanja Vindije d.d.." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:164643

Rabuzin, P. (2021). 'Trendovi poslovnog komuniciranja na primjeru digitalnih kampanja Vindije d.d.', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:164643

Rabuzin P. Trendovi poslovnog komuniciranja na primjeru digitalnih kampanja Vindije d.d. [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2021 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:164643

P. Rabuzin, "Trendovi poslovnog komuniciranja na primjeru digitalnih kampanja Vindije d.d.", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:164643

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.