Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za multimediju
Citirajte ovaj rad
Rabuzin, P. (2021). Trendovi poslovnog komuniciranja na primjeru digitalnih kampanja Vindije d.d. (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:164643
Rabuzin, Patricija. "Trendovi poslovnog komuniciranja na primjeru digitalnih kampanja Vindije d.d.." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:164643
Rabuzin, Patricija. "Trendovi poslovnog komuniciranja na primjeru digitalnih kampanja Vindije d.d.." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:164643
Rabuzin, P. (2021). 'Trendovi poslovnog komuniciranja na primjeru digitalnih kampanja Vindije d.d.', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:164643
Rabuzin P. Trendovi poslovnog komuniciranja na primjeru digitalnih kampanja Vindije d.d. [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2021 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:164643
P. Rabuzin, "Trendovi poslovnog komuniciranja na primjeru digitalnih kampanja Vindije d.d.", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:164643