diplomski rad
Komuniciranje brenda

Dalibor Peić (2016)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za komunikologiju i odnose s javnošću
Podaci o radu
NaslovKomuniciranje brenda
AutorDalibor Peić
Voditelj/MentorAnita Jeličić (mentor)
Sažetak rada
Brend je prepoznatljiva oznaka ili ime nekog proizvoda i usluga, koji se uvijek smatraju kvalitetnim. Brend može biti znak ili signal iskazivanja vlasništva nad određenim brendiranim proizvodom. Stvoriti brend nije lagan zadatak odnosno potrebno je provesti mnoga istraživanja kako bi stvorili i održali kvalitetan brend na tržištu te zadovoljili potrebe potrošača. Na tržištu dominiraju velike organizacije koje su stvaranjem brendiranih proizvoda stekle lojalnost potrošača te na taj način stekle prednost na tržištu. Cilj ovog rada jest istražiti koliko su potrošači upoznati sa brendiranim proizvodima, cijenom i kvalitetom brendiranih proizvoda te kupuju li brendirane proizvode ili privatne brendirane proizvode. Ideja ovog rada jest istražiti zašto potrošači kupuju brendirane proizvode te što sve utječe na kupnju istih.
Ključne riječibrend potrošači proizvodi organizacije
Povjerenstvo za obranuLjubica Bakić-Tomić
Anita Jeličić
Ljerka Luić
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za komunikologiju i odnose s javnošću
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Informacijske i komunikacijske znanosti
Komunikologija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaOdnosi s javnostima
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra odnosa s javnostima
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. rel. publ.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-02-26
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Brand is a recognizable mark or a name of a product or service, which is known for its quality. Brand can be a sign or a signal of expression over property of a specific branded product. To make a brand is not an easy assignment, thus respectively it is necessary to carry out research, create and keep a quality brand on the market that will satisfy needs of consumers. Market is ruled by the dominant corporations that have, by creating branded products, acquired loyalty of the consumers and in such a way, also, the advantage in the market. The goal of this thesis is to explore how much the consumers are recognized with branded products, prices and their quality and whether or not they buy branded products or private branded products. The idea of this thesis is to explore why consumers buy branded products and what affects them to buy branded products.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)brand consumers products organizations
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:909886
PohranioJasna Kosić