Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Magdić, A. (2021). Utjecaj online komunikacije na promjene stavova i ponašanje potrošača (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:324154
Magdić, Ana. "Utjecaj online komunikacije na promjene stavova i ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:324154
Magdić, Ana. "Utjecaj online komunikacije na promjene stavova i ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:324154
Magdić, A. (2021). 'Utjecaj online komunikacije na promjene stavova i ponašanje potrošača', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:324154
Magdić A. Utjecaj online komunikacije na promjene stavova i ponašanje potrošača [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2021 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:324154
A. Magdić, "Utjecaj online komunikacije na promjene stavova i ponašanje potrošača", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:324154